مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 09:402022-01-09دانش

تفاهم دانشگاه شیراز و پارک علم و فناوری فارس 


دانشگاه شیراز و پارک علم و فناوری فارس، با هدف اجرایی کردن آیین نامه حمایت پارک های علم و فناوری از فعالیت های انجمن های علمی دانشجویی در حوزه کارآفرینی، - تفاهم نامه منعقد کردند.

این تفاهم نامه که به امضای سرپرست دانشگاه شیراز و رییس پارک علم و فناوری فارس به عنوان نمایندگان طرفین تفاهم نامه رسید، در 10ماده، 34بند و 2 تبصره و 1پیوست، در دو نسخه یمتحدالشکل تنظیم شده است.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه شیراز یکشنبه 19 دی در حاشیه آیین امضای این تفاهم نامه بیان کرد: این تفاهم نامه به منظور تحقق هدف های برنامه های بالادستی مانند نقشه جامع علمی کشور و سیاست های کلان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، برای گسترش خلاقیت و روحیه کارآفرینی در میان دانشجویان و نیز توسعه ارتباط بیش تر پارک های علم و فناوری با بدنه دانشجویی دانشگاه ها و استفاده از ظرفیت شبکه انجمن های علمی دانشجویی برای توسعه کارآفرینی در دانشگاه ها و شناسایی و حمایت از دانشجویان دارای استعداد فناوری و کارآفرینی منعقد شده است.

علی حفیظی از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم نامه را امیدآفرینی در بین دانشجویان برای ایجاد کسب وکار و کارآفرینی بعد از فراغت از تحصیل، برقراری ارتباط مستقیم میان پارک های علم و فناوری با بدنه ی دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم دانشگاه شیراز و پارک علم و فناوری فارس 

تفاهم دانشگاه شیراز و پارک علم و فناوری فارس